Sun, May 12, 8:22 AM CDT

Welcome to the Freestuff Forum

Forum Moderators: wheatpenny, RedPhantom, Deenamic Forum Coordinators: Anim8dtoon

Freestuff F.A.Q (Last Updated: 2024 May 11 11:54 am)

Welcome to the Freestuff Forum. The Freestuff Forum is intended for all  freestuff related postings within our community. This is a highlight area where our membership is invited to review, announce and give feedback in greater detail on various freestuff items offered.  Members can also post wishes of freestuff items they would like to see.

 

Notice: Links to offsite 'For Sale' items will be removed

Renderosity Free Stuff Area

Free Stuff Gallery

Free Stuff Guidelines

Checkout the Renderosity MarketPlace - Your source for digital art content!



Subject: Dead or alife


Lucien_Lilippe ( ) posted Sat, 24 September 2016 at 4:26 PM · edited Wed, 03 April 2024 at 7:08 AM

I wonder if free stuff is a real objectif for Rendo.


SpookieLilOne ( ) posted Sat, 24 September 2016 at 4:40 PM

I'm sorry, I am not exactly sure what you are asking can you please give more detail and information?

*~*Jamie*~*


SpookieLilOne's Store 

SpookieLilOne's FreeStuff 

SpookieLilOne's Gallery 

"Life is just a dream on the way to death." ~The Crow: City of Angels


Lucien_Lilippe ( ) posted Sat, 24 September 2016 at 5:14 PM

It' better to me to speak in french... But I want to speak about reality of free stuff section of this site. Dear SpookieLilOne, just look on FreeStuff section and answer to 2 questions :

  • Just one proposal for one day.... any thing to say ?
  • 3 days to allowed my stuff.. good commercial strategy ?

Go to ShareCG


wheatpenny ( ) posted Sat, 24 September 2016 at 5:36 PM
Site Admin

Que voulez-vous dire? (Je lis le français, mais je ne parle pas bien)




Jeff

Renderosity Senior Moderator

Hablo español

Ich spreche Deutsch

Je parle français

Mi parolas Esperanton. Ĉu vi?



Can I read notes?  Hell, there ain't no notes to a banjo. You just play it.

(Anonymous banjo player c. 1850 when asked if he could read music)



Lucien_Lilippe ( ) posted Sun, 25 September 2016 at 7:35 AM

Pour Wheatpenny : je veux dire que la section "free stuff" n'est plus très active et même proche de l'activité zéro. Qui plus est, il faut environ trois jours pour y être publié (téléchargés le 15 de ce mois, mes dernier fichiers sont apparus le 18 dans la section). Ce jour là deux produits ont été mis en ligne, le mien et celui de Luces Y Sombras et depuis plus rien. Il n'y a pas si longtemps la section était plus "vivante". Ce qui est drôle c'est que le staff de Rendo continue à limiter le nombre de produits par contributeur à 3 par 24h. J'ai peur que cela décourage les rares personnes qui y participent encore. En ce qui me concerne, passionné de modélisation il me plaît bien d'en faire profiter les autres gratuitement, mais après 2 ans 1/2 et plus de 14000 téléchargements pour 30 produits originaux je suis un peu las des méthodes de Rendo et consterné par l'incurie de la grande majorité de mes "clients" qui n'a jamais le temps de dire merci ou de montrer ce qu'il font avec mes fichiers. Qui plus est, quand on se penche en détail sur les galeries des "artistes" on s'aperçoit que bon nombre doit être en pleine puberté ou a eu des difficultés avec icelle quand elle battait son plein (à défaut de battre autre chose). En d'autres termes, je suis gavé des pinups (si vous lisez bien le français vous entreverrez ce que ce terme peut avoir de grossier dans ma langue)... gavé donc des filles, sorties tout droit de l'imagination onirique d'adolescents boutonneux et j'en conçoit donc quelqu'inqiétude à propos de mon public. J'espère avoir été assez clair. LL


wheatpenny ( ) posted Sun, 25 September 2016 at 8:30 AM
Site Admin

Renderosity a une limite pour les téléchargements afin de donner plus de personnes la possibilité de télécharger leur FreeStuff. Il faut attendre trois jours pour être publié parce que chaque téléchargement doit être testé pour vérifier que tout fonctionne comme il le devrait.

S'il vous plaît pardonnez les erreurs en français. Je devais poursuivre un dictionnaire pour certains des mots.




Jeff

Renderosity Senior Moderator

Hablo español

Ich spreche Deutsch

Je parle français

Mi parolas Esperanton. Ĉu vi?



Can I read notes?  Hell, there ain't no notes to a banjo. You just play it.

(Anonymous banjo player c. 1850 when asked if he could read music)



DarthJ ( ) posted Mon, 26 September 2016 at 5:21 PM

Quote

"poursuivre un dictionnaire"

That's rather radical, ' chasing ' a dictionary ... :





wheatpenny ( ) posted Mon, 26 September 2016 at 5:42 PM
Site Admin

I was afraid I might have gotten something wrong in my attempt to post in a language that I haven't studied in over 40 years...




Jeff

Renderosity Senior Moderator

Hablo español

Ich spreche Deutsch

Je parle français

Mi parolas Esperanton. Ĉu vi?



Can I read notes?  Hell, there ain't no notes to a banjo. You just play it.

(Anonymous banjo player c. 1850 when asked if he could read music)



DarthJ ( ) posted Tue, 27 September 2016 at 3:30 AM

Well, everything else was correct.





Privacy Notice

This site uses cookies to deliver the best experience. Our own cookies make user accounts and other features possible. Third-party cookies are used to display relevant ads and to analyze how Renderosity is used. By using our site, you acknowledge that you have read and understood our Terms of Service, including our Cookie Policy and our Privacy Policy.