Sat, May 18, 4:56 PM CDT

Welcome to the MarketPlace Customers Forum

Forum Moderators: Staff, ashleyb, msansing, ebasham

MarketPlace Customers F.A.Q (Last Updated: 2024 May 14 11:45 am)

Contact and Support Information:

To reach our Marketplace staff, please open a support ticket at
support.renderosity.com

Our goal is to respond to support tickets within 24 hours, 7 days a week.



Subject: Einkauken


Paulienchen ( ) posted Fri, 12 May 2023 at 1:16 AM · edited Fri, 10 May 2024 at 7:09 AM

Hallo

Habe Zwei Sachen  eingekauft  aber der 10 $ Gutschein  bezahlt es nicht,  kann mir jemand helfen.

Sorry ich kann nur wenig Englisch 

Paulienchen


ShaniaB ( ) posted Fri, 12 May 2023 at 9:55 AM · edited Fri, 12 May 2023 at 9:56 AM

Hallo Paulienchen,

Bitte klicken Sie unbedingt auf das blaue „+“-Symbol rechts neben dem Gutscheinfenster. Dadurch wird der Gutschein auf Ihre Bestellung angewendet.

Bitte teilen Sie mir mit, wenn Sie weiterhin Probleme beim Kauf Ihrer Artikel haben.


Mit freundlichen Grüße,

ShaniaB.


Hello Paulienchen,

Please make sure to click on the blue "+" symbol to the right of the voucher window. This will apply the coupon to your order.

Please let me know if you continue to have problems purchasing your items.


With best wishes,

ShaniaB.



Paulienchen ( ) posted Fri, 12 May 2023 at 1:30 PM

Ich habe das "+" symbol leider nicht gefunden,  aber ich habe eine e-mail bekommen und habe erst mal  auf store@ronderostiy  geschrieben mit der Hoffung das sie mir helfen


Danke


jennblake ( ) posted Sun, 14 May 2023 at 5:52 PM

BDXhXs7YboFHggYpqVBXHtQbMx2SFDW1MLYyiweX.png


Maybe this will help.😄


Paulienchen ( ) posted Mon, 15 May 2023 at 3:20 AM

Ich habe den  Gutschein so eingegeben auch das "+"    dann auf Place Order  und dann ist es nicht weiter gegangen es war so als wenn der Rechner gearbeitet hat  und den Gutschein gesucht hat  ich bin raus gegangen aus den Netz .... und später hatte ich diesen Bildschirm

DsekYWXmKqtn5bQjyB1E8ywtefQksSfnVfo4pEUl.jpg


Privacy Notice

This site uses cookies to deliver the best experience. Our own cookies make user accounts and other features possible. Third-party cookies are used to display relevant ads and to analyze how Renderosity is used. By using our site, you acknowledge that you have read and understood our Terms of Service, including our Cookie Policy and our Privacy Policy.